Mi INGYEN dolgozunk Önnek külső kereskedelmi irodaként (Outsourcing Customer Care)!
– Ön is járt már úgy, hogy nem tudta mit , honnét, mennyiért szerezzen be?
– Biztosan volt olyan eset is, hogy műszakilag nem a megfelelő anyagot rendelték a technológiájukhoz? – Minőségi problémák adódtak, de nem igazán tudja mi lehet az oka? – Árban nem megfelelő a csomagolóanyag, esetleg a csomagológép, amit jelenleg használnak? – Egy új fejlesztés kapcsán szüksége lett volna tanácsra, milyen anyagot, technológiát használjon? |
Segítünk eligazodni!
Külső kereskedelmi irodaként (Outsourcing Customer Care) olyan folyamatokat kezelünk, ami zavar mentessé teszi az Ön tevékenységét. Csak meg kell adnia a szükséges adatokat, és Ön koncentrálhat az üzleti folyamatokra, mi pedig elvégezzük a háttérmunkát. Átvesszük Öntől a beszerzésekre vonatkozó jelenlegi adatokat (melyeket bizalmasan kezelünk a továbbiakban), elemezzük azokat, és összehasonlítjuk a saját kínálatunkban szereplő szállítók ajánlataival.
Ha nincs olyan anyag aktuálisan a kínálatunkban, amelyre Önnek szüksége van, akkor megkeressük a legmegfelelőbb szállítót az Ön igényeinek! Ön továbbra is ellenőrizheti a szerződéseit, sőt minden információt megkaphat ezekről a folyamatokról, kiválasztva azt ami fontos az Ön számára. Mindezek által potenciális megtakarítások érhetőek el, hiszen a folyamatok optimalizálva lesznek, és jelentős költségektől szabadulhat meg.
A folyamat indításaként, mindig azt szoktuk javasolni, hogy néhány anyag, vagy termékcsoport legyen a kezdő lépés, és csak ha megfelel Önnek ez a konstrukció, akkor legyen teljeskörűen a csomagolóanyag gazdálkodás átadva a részünkre. Milyen paramétereket fontos figyelni? – a beszerzendő anyag műszaki adatait – szállítási, fizetési feltételeket – árakat, kedvezményrendszert – egyéb járulékos költségeket (pl. az árukezeléshez, törvényi szabályozáshoz kapcsolódó egyéb költségek) Milyen folyamatokban szoktunk résztvenni? – rendelés felvétel és továbbítás – lokális készletfigyelés ha szükséges – min. készletet, értékesítési előrejelzés – reklamációk ügyintézése, esetlegesen minőségellenőrzési feladatok – számlakezelések |
A külső kereskedelmi irodát (Outsourcing Customer Care) szállítói partnerei díjazzák, mert az Ő oldalukon nem merülnek fel az eladással kapcsolatos költségek (létszám, infrastuktúra, eszközök, gépjárművek, stb.), így Ön választhat, hogy a teljesen ingyenes szolgáltatást részesíti előnyben, vagy szeretné, ha a menedzselési részt is mi végeznénk. Ekkor egy csekély díj ellenében azt is el tudjuk látni!
– Növelheti profitját velünk!! – Csökkentheti aktuális költségeit! – Mi INGYEN dolgozunk Önnek külső kereskedelmi irodaként (Outsourcing Customer Care)!! – A leendő szállítási szerződések számos jelentős előnnyel járnak. – Analizáljuk a teljes beszerzési folyamatát – Javaslatot teszünk a legmegfelelőbb megoldásokra |