Mi INGYEN dolgozunk Önnek külső kereskedelmi irodaként (Outsourcing Customer Care)!

– Ön is járt már úgy, hogy nem tudta mit , honnét, mennyiért szerezzen be?

– Biztosan volt olyan eset is, hogy műszakilag nem a megfelelő anyagot rendelték a technológiájukhoz?

– Minőségi problémák adódtak, de nem igazán tudja mi lehet az oka?

– Árban nem megfelelő a csomagolóanyag, esetleg a csomagológép, amit jelenleg használnak?

– Egy új fejlesztés kapcsán szüksége lett volna tanácsra, milyen anyagot, technológiát használjon?

Segítünk eligazodni!

Külső kereskedelmi irodaként (Outsourcing Customer Care) olyan folyamatokat kezelünk, ami zavar mentessé teszi az Ön tevékenységét. Csak meg kell adnia a szükséges adatokat, és Ön koncentrálhat az üzleti folyamatokra, mi pedig elvégezzük a háttérmunkát. Átvesszük Öntől a beszerzésekre vonatkozó jelenlegi adatokat (melyeket bizalmasan kezelünk a továbbiakban), elemezzük azokat, és összehasonlítjuk a saját kínálatunkban szereplő szállítók ajánlataival.

Ha nincs olyan anyag aktuálisan a kínálatunkban, amelyre Önnek szüksége van, akkor megkeressük a legmegfelelőbb szállítót az Ön igényeinek! Ön továbbra is ellenőrizheti a szerződéseit, sőt minden információt megkaphat ezekről a folyamatokról, kiválasztva azt ami fontos az Ön számára. Mindezek által potenciális megtakarítások érhetőek el, hiszen a folyamatok optimalizálva lesznek, és jelentős költségektől szabadulhat meg.

 

A folyamat indításaként, mindig azt szoktuk javasolni, hogy néhány anyag, vagy termékcsoport legyen a kezdő lépés, és csak ha megfelel Önnek ez a konstrukció, akkor legyen teljeskörűen a csomagolóanyag gazdálkodás átadva a részünkre.

Milyen paramétereket fontos figyelni?

– a beszerzendő anyag műszaki adatait

– szállítási, fizetési feltételeket

– árakat, kedvezményrendszert

– egyéb járulékos költségeket (pl. az árukezeléshez, törvényi szabályozáshoz kapcsolódó egyéb költségek)

Milyen folyamatokban szoktunk résztvenni?

– rendelés felvétel és továbbítás

– lokális készletfigyelés ha szükséges

– min. készletet, értékesítési előrejelzés

– reklamációk ügyintézése, esetlegesen minőségellenőrzési feladatok

– számlakezelések

A külső kereskedelmi irodát (Outsourcing Customer Care) szállítói partnerei díjazzák, mert az Ő oldalukon nem merülnek fel az eladással kapcsolatos költségek (létszám, infrastuktúra, eszközök, gépjárművek, stb.), így Ön választhat, hogy a teljesen ingyenes szolgáltatást részesíti előnyben, vagy szeretné, ha a menedzselési részt is mi végeznénk. Ekkor egy csekély díj ellenében azt is el tudjuk látni!

– Növelheti profitját velünk!!

– Csökkentheti aktuális költségeit!

– Mi INGYEN dolgozunk Önnek külső kereskedelmi irodaként (Outsourcing Customer Care)!!

– A leendő szállítási szerződések számos jelentős előnnyel járnak.

– Analizáljuk a teljes beszerzési folyamatát

– Javaslatot teszünk a legmegfelelőbb megoldásokra